Χαρτογράφηση περιοχής και συμβουλές σε αρχάριο..!

Συζήτηση για την χαρτογραφία στην Ελλάδα και τα Ελληνικά βουνά
Απάντηση
belbos
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Δευ 12 Μαρ 2012, 13:34

Χαρτογράφηση περιοχής και συμβουλές σε αρχάριο..!

Δημοσίευση από belbos » Δευ 12 Μαρ 2012, 13:52

Γεια σας!

Ψάχνοντας πληροφορίες για τη χαρτογράφηση περιοχών βρέθηκα σε αυτήν την ιστοσελίδα!
Επειδή είμαι αρχάριος θα ήθελα να σας κάνω κάποιες ερωτήσεις.

Θα ήθελα να χαρτογραφήσω μία περιοχή και συγκεκριμένα να εντοπίσω και να τοποθετήσω σε χάρτη μονοπάτια, εκκλησίες, πηγές κλπ. Αν κατάλαβα καλά σε αυτό μπορεί να με βοηθήσει κάποιο gps τόσο για την ακριβή αποτύπωση ενός μονοπατιού όσο για να μου δώσει το στίγμα ενός μεμονωμένου σημείου (που βρίσκεται πχ ένα σπήλαιο).

Αρχικά θα ήθελα να ρωτήσω αν όταν ακολουθώ μία διαδρομή (την οποία ταυτόχρονα καταγράφω στο gps) και θέλω σε αυτή να τοποθετήσω κάποιο σημείο ενδιαφέροντος (ώστε να μην το ξεχάσω) μπορώ να το κάνω στο gps. Για παράδειγμα να σημειώσω "Σπήλαιο 1" και να αποθηκεύσει τη θέση του.

Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω αν στη συνέχεια μπορώ όλα αυτά τα στοιχεία που έχω συλλέξει από το gps να τα τοποθετήσω σε κάποιο ψηφιακό χάρτη τον οποίο και να μπορώ να τυπώσω.

Τέλος, υπάρχει κάποιο μοντέλο gps που θα μου συστήνατε ως καταλληλότερο;

Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια!

Άβαταρ μέλους
nkroup
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: Τετ 06 Ιαν 2010, 19:22
Τοποθεσία: Ελάτη, Τρικάλων
Επικοινωνία:

Re: Χαρτογράφηση περιοχής και συμβουλές σε αρχάριο..!

Δημοσίευση από nkroup » Δευ 12 Μαρ 2012, 14:04

Καλό ξείνημε με το gps.
Αυτά που ρωτάς στο μήνυμά σου γίνονται με όλα από όλα τα GPSπου κυκλοφορούν στην αγορά αυτή τη στιμγή. Από μόνο του το gps καταγράφει μια διαδρομή πέρνοντας ανα τακτά διαστήματα σημεία δημιουργόντας το Track της διαδρομής.